Check-in / nøglekort

Vigtig information vedr. check-in


INFORMATION VEDR. SELF-SERVICE OG CHECK-IN



Alle gæster benytter check-in standeren, der findes lige inden for døren til venstre i receptionen og de nødvendige oplysninger sendes pr. e-mail og sms til gæsten på ankomstdagen.



BETALING
Bemærk at det først er muligt at lave sit nøglekort når betalingen har fundet sted. Dagen inden ankomst, fremsendes der derfor et betalingslink pr. e-mail og sms, som skal benyttes. Dette fremsendes igen på ankomstdagen, såfremt betalingen ikke er foretaget endnu.
Når dit ophold er betalt, sender vi på ankomstdagen en e-mail og/eller SMS med dit værelsesnummer samt reservationsnummer, som skal bruges på vores check-in stander. På standeren kodes dit personlige nøglekort til dit værelse. Du modtager kun e-mailen og/eller SMS’en, hvis betalingen for dit ophold er gennemført.
Har du en firmaaftale, hvor aftalebestemmelserne er at betaling foretages via faktura, kan du blot tjekke ind med de fremsendte informationer.

Du kan finde en vejledning til at bruge check-in standeren, på selve standeren og i receptionen samt i vores Digitale Gæstebog som du modtager et link til pr. e-mail og/eller SMS. 

Check-in / Check-ud
Check-in alle dage fra kl. 15
Check-ud alle hverdage senest kl. 10
Check-ud lørdag og søndag senest kl. 12

Ved check-ud, kan du blot lægge dit nøglekort i receptionen, da betalingen allerede er klaret.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. +45 4434 2505 i tidsrummet kl. 8-16.